Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników Bankowego Funduszu Gwarancyjnego
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
Oferty należy złożyć do dnia 6 listopada 2020 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert odbędzie się z możliwością uczestniczenia poprzez transmisję on-line.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej (papierowej) albo formie elektronicznej z wykorzystaniem miniPortalu i ePUAP – szczegóły w SIWZ.
Identyfikator postępowania oraz klucz publiczny do szyfrowania oferty elektronicznej znajdują się w linku do postępowania opublikowanego na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/SzczegolyPostepowania.aspx?Id=5a72fa4b-adb0-411b-bc08-e4a63f945135
Sesja otwarcia ofert rozpocznie się dnia 6 listopada 2020 r. (piątek) o godzinie 11:00.
Poniżej link to transmisji on-line sesji otwarcia ofert dodatkowych w aplikacji Zoom:
https://zoom.us/j/98690244207?pwd=SXNOdjMxVVVuaXAzRUhaRzNpMFY4QT09
ID spotkania: 986 9024 4207
Hasło: 054875
Połączenie telefoniczne do spotkania:
+48223065342,,98690244207# Poland
+48223073488,,98690244207# Poland
-
Ogłoszenie o zamówieniu 163.63 KB, (pdf)
-
SIWZ 744.88 KB, (pdf)
-
Zał. nr 1 do SIWZ - Wzór umowy 380.85 KB, (pdf)
-
Zał. nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy 51.47 KB, (docx)
-
Zał. nr 3 do SIWZ - Formularz oferty 49.66 KB, (docx)
-
Zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej 53.00 KB, (docx)
-
Informacja z otwarcia ofert 825.50 KB, (pdf)
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 73.29 KB, (pdf)