Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników Bankowego Funduszu Gwarancyjnego.
Oferty należy złożyć do dnia 6 listopada 2020 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert odbędzie się z możliwością uczestniczenia poprzez transmisję on-line.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej (papierowej) albo formie elektronicznej z wykorzystaniem miniPortalu i ePUAP – szczegóły w SIWZ.
Identyfikator postępowania oraz klucz publiczny do szyfrowania oferty elektronicznej znajdują się w linku do postępowania opublikowanego na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/SzczegolyPostepowania.aspx?Id=5a72fa4b-adb0-411b-bc08-e4a63f945135
Sesja otwarcia ofert rozpocznie się dnia 6 listopada 2020 r. (piątek) o godzinie 11:00.
Poniżej link to transmisji on-line sesji otwarcia ofert dodatkowych w aplikacji Zoom:
https://zoom.us/j/98690244207?pwd=SXNOdjMxVVVuaXAzRUhaRzNpMFY4QT09
ID spotkania: 986 9024 4207
Hasło: 054875
Połączenie telefoniczne do spotkania:
+48223065342,,98690244207# Poland
+48223073488,,98690244207# Poland
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SIWZ (pdf)
- Zał. nr 1 do SIWZ - Wzór umowy (pdf)
- Zał. nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy (docx)
- Zał. nr 3 do SIWZ - Formularz oferty (docx)
- Zał. nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej (docx)
- Informacja z otwarcia ofert (pdf)
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (pdf)