Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników Bankowego Funduszu Gwarancyjnego
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym (bez negocjacji).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego, tj. Bankowego Funduszu Gwarancyjnego przy ul. ks. I.J. Skorupki 4 w Warszawie elektronicznych kart przedpłaconych, zabezpieczonych indywidualnym kodem PIN, wydanych na okaziciela.
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADNIA OFERT !
Oferty należy złożyć do dnia 9 listopada 2021 r. do godziny 11:00.
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej z wykorzystaniem mniPortalu i ePUAP – szczegóły w SWZ.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 listopada 2021 r. o godz. 12:00, poprzez odszyfrowanie ofert za pomocą miniPortalu.
Link do postępowania na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/00fd4d58-9434-4262-92e2-7c9db316b32b
-
Ogłoszenie o zamówieniu 48.99 KB, (pdf)
-
SWZ 755.79 KB, (pdf)
-
Zał. nr 1 do SWZ - OPZ karty przedpłacone 203.17 KB, (pdf)
-
Zał. nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy 379.00 KB, (pdf)
-
Zał. nr 3 do SWZ - Formularz oferty 54.78 KB, (docx)
-
Zał. nr 4 do SWZ - Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp 54.54 KB, (docx)
-
Zał. nr 5 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej 53.95 KB, (docx)
-
Zał. nr 6 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji 34.08 KB, (docx)
-
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 37.03 KB, (pdf)
-
Pytania, odpowiedzi - zmiana terminu 615.12 KB, (pdf)
-
Informacja o środkach finansowych 604.33 KB, (pdf)
-
Informacja z otwarcia ofert 615.62 KB, (pdf)
-
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej 812.39 KB, (pdf)