Sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów biurowych – unieważnione
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów biurowych.
Ofertę w formie pisemnej można złożyć w następujący sposób:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: kancelaria@bfg.pl;
- w formie materialnej w nieprzezroczystej zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy, opisanej w następujący sposób:
„oferta na sukcesywną sprzedaż i dostawę materiałów biurowych do Bankowego Funduszu Gwarancyjnego”
na adres:
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
ul. ks. Ignacego Jana Skorupki 4
00-546 Warszawa
w terminie do dnia: 25 marca 2021r.:
- do godziny 24.00 w przypadku złożenia oferty w sposób określony w pkt 1;
- do godziny 14.00 w przypadku złożenia oferty w sposób określony w pkt 2
Sposób opracowania oferty:
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, w szczególności na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Uwaga! nastąpiła zmiana załącznika nr 3 do zapytania ofertowego 2021. Ofertę należy złożyć na nowym formularzu.
-
Zapytanie ofertowe art. biurowe 2021 49.26 KB, (docx)
-
Załącznik nr 1 - umowa art. biurowe 2021 569.64 KB, (pdf)
-
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 2021 15.33 KB, (docx)
-
Załącznik nr 3 do formularza - nieaktualny! 27.64 KB, (xlsx)
-
Załącznik nr 3 do formularza - aktualny! 28.67 KB, (xlsx)
-
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 33.74 KB, (docx)
-
Unieważnienie postępowania 12.67 KB, (docx)