Zapytanie ofertowe na realizację w okresie od 01.02.2020 r. do 31.12.2021 r. przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej zainstalowanych w siedzibie BFG przy ul. ks. I. J. Skorupki 4 w Warszawie.
Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 27 stycznia 2020 r. do godziny 15.30.
- Zapytanie ofertowe (pdf)
- Opis przedmiotu zamówienia OPZ (pdf)
- Załącznik nr 1 do OPZ - Specyfikacja przeglądów i konserwacji (pdf)
- Załącznik nr 2 do OPZ - WZÓR UMOWY PPOŻ 2020-2021 (pdf)
- Załącznik nr 3 do OPZ - Wymagane dokumenty (pdf)
- Załącznik nr 4 do OPZ - Wzór wykazu zrealizowanych prac (doc)
- Zalacznik nr 5 do OPZ - Wzór wykazu osób przewidzianych do realizacji prac (doc)
- Załącznik nr 6 do OPZ - Arkusz oferty (doc)
- ZAŁĄCZNIK NR 2 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 (pdf)
- ZAŁĄCZNIK NR 3 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 (pdf)
- ZAŁĄCZNIK NR 4 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 (pdf)
- ZAŁĄCZNIK NR 5 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 (pdf)
- ZAŁĄCZNIK NR 6 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 (pdf)
- ZAŁĄCZNIK NR 7 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 (pdf)
- ZAŁĄCZNIK NR 8 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 (pdf)