Zapytanie ofertowe na realizację przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej zainstalowanych w siedzibie BFG
Zapytanie ofertowe na realizację w okresie od 01.02.2020 r. do 31.12.2021 r. przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń i systemów ochrony przeciwpożarowej zainstalowanych w siedzibie BFG przy ul. ks. I. J. Skorupki 4 w Warszawie.
Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 27 stycznia 2020 r. do godziny 15.30.
-
Zapytanie ofertowe 575.10 KB, (pdf)
-
Opis przedmiotu zamówienia OPZ 409.77 KB, (pdf)
-
Załącznik nr 1 do OPZ - Specyfikacja przeglądów i konserwacji 395.97 KB, (pdf)
-
Załącznik nr 2 do OPZ - WZÓR UMOWY PPOŻ 2020-2021 345.67 KB, (pdf)
-
Załącznik nr 3 do OPZ - Wymagane dokumenty 205.06 KB, (pdf)
-
Załącznik nr 4 do OPZ - Wzór wykazu zrealizowanych prac 34.50 KB, (doc)
-
Zalacznik nr 5 do OPZ - Wzór wykazu osób przewidzianych do realizacji prac 37.00 KB, (doc)
-
Załącznik nr 6 do OPZ - Arkusz oferty 78.00 KB, (doc)
-
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 199.53 KB, (pdf)
-
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 184.60 KB, (pdf)
-
ZAŁĄCZNIK NR 4 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 182.76 KB, (pdf)
-
ZAŁĄCZNIK NR 5 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 327.04 KB, (pdf)
-
ZAŁĄCZNIK NR 6 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 253.81 KB, (pdf)
-
ZAŁĄCZNIK NR 7 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 185.46 KB, (pdf)
-
ZAŁĄCZNIK NR 8 DO UMOWY PPOŻ 2020-2021 358.43 KB, (pdf)