Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej zgodnie z art. 311 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, z zastosowaniem odpowiednio przepisów dotyczących trybu przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 132 ustawy Pzp.
Przedmiotem zamówienia jest określenie ramowych warunków udzielenia i realizacji zamówień wykonawczych w okresie obowiązywania umowy ramowej, obejmujących dokonywanie oszacowań aktywów i pasywów wskazanych przez Zamawiającego podmiotów. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na skutek wejścia w życie zmian do ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), w wyniku których zostały zniesione dotychczasowe wyłączenia przedmiotowe w zakresie udzielenia zamówień, których przedmiotem jest dokonywanie oszacowań na potrzeby procesu przymusowej restrukturyzacji o wartości powyżej progów unijnych. W związku z tym Bankowy Funduszu Gwarancyjny zobowiązany jest do zawarcia nowych umów ramowych na dokonywanie oszacowań po przeprowadzeniu postępowań zgodnie z procedurą przewidzianą w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Wszczęcie niniejszego postepowania prowadzonego w celu zawarcia umów ramowych na dokonywanie oszacowań lub samo zawarcie umów ramowych w żaden sposób nie oznacza jakichkolwiek działań Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w stosunku do któregokolwiek banku czy kasy.
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADNIA OFERT !
Oferty należy złożyć do dnia 26 listopada 2021 r. do godziny 11:00.
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej z wykorzystaniem mniPortalu i ePUAP – szczegóły w SWZ.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2021 r. o godz. 12:00, poprzez odszyfrowanie ofert za pomocą miniPortalu.
Link do postępowania na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/81fb1b03-1e5f-4a34-bb54-517de6755706
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (pdf)
- Zał. nr 1A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 1 (pdf)
- Zał. nr 1B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 2 (pdf)
- Zał. nr 2 do SWZ - Formularz oferty (docx)
- Zał. nr 3 do SWZ - Wzór JEDZ (docx)
- Zał. nr 4 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej (docx)
- Zał. nr 5 do SWZ - Oswiadczenie i aktualności informacji (docx)
- Zał. nr 6 do SWZ - Oświadczenie o przychodzie (docx)
- Zał. nr 7A do SWZ - Wykaz usług - cz. 1 (docx)
- Zał. nr 7B do SWZ - Wykaz usług - cz. 2 (docx)
- Zał. nr 8A do SWZ - Wykaz osób - cz. 1 (docx)
- Zał. nr 8B do SWZ - Wykaz osób - cz. 2 (docx)
- Zał. nr 9 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy ramowej (pdf)
- Ogłoszenie - zmiana terminu (pdf)
- Modyfikacja SWZ - zmiana terminu (pdf)
- Ogłoszenie o zmianie terminu 2 (pdf)
- Modyfikacja SWZ - zmiana terminu 2 (pdf)
- Pytania, odpowedzi, modyfikacje SWZ (pdf)
- Zał. nr 1A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 1-aktualny (pdf)
- Zał. nr 1B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 2-aktualny (pdf)
- Zał. nr 7A do SWZ - Wykaz usług - cz. 1-aktualny (docx)
- Zał. nr 7B do SWZ - Wykaz usług - cz. 2-aktualny (docx)
- Zał. nr 8A do SWZ - Wykaz osób - cz. 1-aktualny (docx)
- Zał. nr 9 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy ramowej-aktualne (pdf)
- Ogłoszenie o zmienie terminu 3 (pdf)
- Modyfikacja SWZ - zmiana terminu 3 (pdf)
- Informacja o środkach finansowych (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert (pdf)
- Informacja wyborze ofert (pdf)
- Ogłoszenie o zawarciu umów ramowych - wynik postępowania (pdf)